Zapytanie ofertowe dotyczy “zakupu lekkiego używanego samochodu ratowniczo – gaśniczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Biskupicach”.

Zapytania ofertowe

Zapytanie ofertowe dotyczy “zakupu lekkiego używanego samochodu ratowniczo – gaśniczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Biskupicach”.

Iwanowice Włościańskie, dnia 21 stycznia 2022 r.

IGKR.271.2.7.2022

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczy zakupu lekkiego używanego samochodu ratowniczo – gaśniczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Biskupicach.

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 zł. netto.

Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Iwanowice nr O.6.2021 Wójta Gminy Iwanowice z dnia 25 stycznia 2021 r. w sprawie: Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty netto 130 000 zł.

I. Zamawiający:

Gmina Iwanowice

Siedziba: ul. Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice Włościańskie

NIP 682-163-44-53, REGON 351555832

tel. 12 388 40 03, fax: 12 388 40 03 wew. 23

e-mail: sekretariat@iwanowice.pl, strona internetowa: www.iwanowice.pl

Godziny urzędowania: poniedziałek 8:00-17:00, wtorek – czwartek 08:00–16:00, piątek 8.00–15:00.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Biskupicach. Samochód będący przedmiotem zamówienia musi spełniać poniższe wymagania:
Opis pojazdu:
Kolor pojazdu: czerwony;
Przebieg: do 50000 km;
Rok produkcji od 2000 r.;
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 10000 kg;
Kabina przystosowana do przewozu 6 osób;
Przeszklenie w części osobowej;
Napęd 4×2;
Maksymalna wysokość samochodu do 250 cm;
Drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu, Przedział osobowy: przednie i tylne fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa;
świetlenie czytania mapy;
Lusterka sterowane elektrycznie;
świetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie
z przedziału pasażerskiego;
Wspomaganie kierownicy;
Aktualny przegląd techniczny i serwisowy;
Zbiornik wody – min. 1000 l;
Zbiornik środka pianotwórczego – min. 100 l;
Autopompa o wydajności min. 105 l, ciśnienie 40 bar;
Radiostacja przewoźna;
Radiostacje przenośne (nasobne) min. 2 szt.;
Latarki przenośne;
Uchwyty na aparaty oddechowe w zabudowie – minimum 2 szt.;
Aktualnie zarejestrowany w Polsce lub w przypadku pojazdy sprowadzonego z zagranicy musi posiadać wszelkie niezbędne dokumenty obowiązujące prawem do rejestracji pojazdu na terenie kraju, w tym aktualne badanie pojazdu na terenie kraju.

Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania oględzin pojazdu. W przypadku stwierdzenia usterek, wad, niespełnienia warunków technicznych SWIZ, braku wymaganych dokumentów lub niezadowalającego stanu pojazdu Zamawiający może odrzucić ofertę.

II. Silnik:

1. Silnik z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem;

2. Pojemność silnika do 5000 cm3;

3. Moc silnika min. 150 KM (110 kW).

III. Oznakowanie:
Belka świetlna z napisem „STRAŻ”;
Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych;
Lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu pojazdu;
Pojazd oznakowany w taśmy odblaskowe po bokach, z przodu i tyłu pojazdu koloru biało-czerwonego;
Pneumatyczny masz oświetleniowy.

IV. Zabudowa pożarnicza
Konstrukcja szkieletowa z kształtowników stalowych z ramą nośna stalowa przykręcaną do ramy pojazdu bazowego;
w ilości min 7 szt. zamykane żaluzjami aluminiowymi wodo i pyłoszczelnymi;
świetlenie w przedziale sprzętowym automatyczne dające równomierne oświetlenie;
Półki na sprzęt i wyposażenie pożarnicze, w tym kasety na węże i mocowanie prądownic;
Dach w formie podestu roboczego z miejscem na drabinę oraz węże ssawne.

Wymagany termin realizacji zamówienia: 28 luty 2022 r.

Kryteria oceny ofert: najniższa cena

Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
formularz oferty wg załączonego wzoru – zał. nr 1 do oferty,
zaparafowany wzór umowy – zał. nr 2 do oferty.

Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:
wartość pojazdu określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, oraz słownie;
Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.

Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do dnia 28 stycznia 2021 r. do godz. 12.00
Dopuszcza się złożenie oferty:

– w formie pisemnej na adres Urząd Gminy w Iwanowicach, ul. Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice Włościańskie

Opis sposobu przygotowania oferty:
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie oznaczonej napisem: ”Dostawa używanego lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Biskupicach nie otwierać przed dniem 28 stycznia 2021 r. godz. 12.00” oraz nazwą i adresem wykonawcy.
Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całośćzamówienia. Formularz ofertowy należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
Oferta może być złożona na druku innym niż ten, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszegozapytania,pod warunkiem, że zawiera wszystkie elementy zawarte w załączonym wzorze oferty.

Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są :
Ewelina Bińczycka, tel. 12 388 40 03, e-mail: ebinczycka@iwanowice.pl

Informacje dodatkowe:
Po zatwierdzeniu protokołu z przeprowadzonego postępowania,pracownik merytoryczny, prowadzący postępowanie przesyła do wybranego wykonawcy informację o wyborze oferty.
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie podpisania umowy.
Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129).

Obowiązki w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO

podstawa z art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Iwanowice, reprezentowana przez Wójta Gminy Iwanowice, Ul. Ojcowska 11, Iwanowice Włościańskie, 32-095.
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Iwanowice Pan Paweł Chochół, kontakt: adres e-mail: iodo@iwanowice.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Pzp;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pan/Pani: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO

_________________

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do zapytania ofertowego:

1. Załącznik nr 1 – formularz wzoru oferty

2. Załącznik nr 2 – projekt umowy.

Poprzedni Zaproszenie do złożenia oferty – Wykonanie komór i odcinka kanalizacji deszczowej wraz z przejściami przez drogę powiatowa w Sieciechowicach
Godziny Urzędowania:

Pn: 8:00  – 17:00 
Wt – Czw: 8:00  – 16:00 
Pt: 8:00  – 15:00 

 

Media społecznościowe:

Numer konta bankowego:

17 8614 0001 0020 0000 1720 0034

Kontakt

Gmina Iwanowice,
ul. Ojcowska 11,

32-095 Iwanowice Włościańskie

woj. małopolskie, Polska

Adres skrzynki ePUAP

/906q6gbxwt/skrytka

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.

 
Ustawienia ciasteczek
Wyrażam zgodę
Nie wyrażam zgody
Polityka prywatności
Polityka prywatności
Nazwa ciasteczka WŁ/WYŁ

Polityka prywatności 

1. Informacje ogólne.

  1. Operatorem Serwisu  www.iwanowice.pl jest Urząd Gminy Iwanowice, 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie, ul. Ojcowska 11, NIP: 682-16-34-453,
  2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.
    2. Poprzez zapisywanie  w  urządzeniach  końcowych  plików  cookie  (tzw. "ciasteczek").
    3. Poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego CETI s. c. ul. Pilotów 21/1, 31-456 Kraków, NIP: 958 16 07 285.

2. Informacje w formularzach. 

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
  2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP,)
  3. Dane z formularzy nie są udostępniane podmiotom trzecim bez zgody Administratora Danych Osobowych
  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu informacyjnego.

3. Informacja o plikach cookies. 

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Operator hostingowy.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    2. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie – dział Ustawienia – sekcja Prywatność. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu mogą być wykorzystywane również przez współpracujących z Operatorem reklamodawców, partnerów oraz przez zewnętrzne programy instalowane w postaci tzw. wtyczek – np. wtyczki społecznościowe serwisu Facebook.com lub innych.
  9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
  10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
  11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

4. Logi serwera. 

  1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
  2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
    1. czas nadejścia zapytania,
    2. czas wysłania odpowiedzi,
    3. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku, gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    6. informacje o przeglądarce użytkownika,
    7. Informacje o adresie IP.
  3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
  4. Dane powyższe nie są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.
  5. Zebrane logi są przechowywane przez czas określony – 3 miesiące i służą jako materiał pomocniczy wykorzystywany do administrowania serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do Administrowania serwerem.

5. Udostępnienie danych. 

  1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie za zgodą Administratora Danych Osobowych lub osób których te dane dotyczą, jeśli zachodzi podejrzenie przestępstwa.
  2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby lub Administratora Danych Osobowych.
  3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.
 

6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę? 

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy najpopularniejszych przeglądarek internetowych / systemów tę, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
Zapisz ustawienia
Ustawienia ciasteczek