Ekologia – dofinansowania
Szczegółowe informacje:
Urząd Gminy Iwanowice,
Referat Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa
I piętro, pokój nr 10,
Tel.: 12 388 40 03 wew. 18
https://czystepowietrze.gov.pl
Kontakt
Marek Kmita
797 016 658
czystepowietrze@iwanowice.pl
Iwanowice:
32-095 Iwanowice Włościańskie, ul. Ojcowska 11
Godziny przyjęć Petentów:
Poniedziałek: 12:00 – 17:00
czwartek: 12:00 – 16:00
Wymagane dokumenty
Dokumenty lub dane niezbędne do uzupełnienia wniosku do Programu Czyste Powietrze od
25.01.2022 r. – poziom podstawowy.
- Dane do logowania na pocztę internetową (adres e-mail – niezbędne w celu założenia konta na
portalu beneficjenta); - Pesel małżonka; Pesele wszystkich współwłaścicieli budynku
- Numer konta bankowego;
- Nr księgi wieczystej lub dokument potwierdzający własność budynku, jeśli nie ma księgi
wieczystej; - Powierzchnia całkowita budynku;
- Powierzchnia ocieplenia przegród budowlanych lub stolarki okiennej/drzwiowej ( jeśli dotyczy);
- Ostatnio złożone zeznanie podatkowe do wglądu / Decyzja w sprawie łącznego zobowiązania
pieniężnego poprzedzająca rok złożenia wniosku o dofinansowanie – w przypadku gospodarstwa
rolnego powyżej 1 ha; - Inne dochody nieopodatkowane osiągnięte w roku kalendarzowym poprzedzającym rok złożenia wniosku o dofinansowanie, wykazane w odpowiednim dokumencie – do wniosku niezbędnym jest podanie wartości i rodzaju dochodu.
Dokumenty lub dane niezbędne do uzupełnienia wniosku do Programu Czyste Powietrze od
25.01.2022 r. – poziom podwyższony (przeciętny miesięczny dochód na jednego członka ich
gospodarstwa domowego nie przekracza kwoty: 1564 zł w gospodarstwie wieloosobowym, 2189
zł w gospodarstwie jednoosobowym) oraz maksymalny (900 zł w gospodarstwie wieloosobowym,
1260 zł w gospodarstwie jednoosobowym).
Punkty 1 – 6. oraz Zaświadczenie z GOPS określające wysokość dochodu na jednego członka
rodziny w gospodarstwie domowym wnioskodawcy – wniosek można pobrać TUTAJ, bądź w formie
papierowej w GOPS.