ZAPYTANIE OFERTOWE NA MODERNIZACJĘ CENTRALI TELEFONICZNEJ SLICAN IPL-256

ZAPYTANIE OFERTOWE NA MODERNIZACJĘ CENTRALI TELEFONICZNEJ SLICAN IPL-256

OSO.271.1.1.2020 Iwanowice Włościańskie, dn. 13.09.2020 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE NA MODERNIZACJĘ CENTRALI TELEFONICZNEJ SLICAN IPL-256

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986)– wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.

Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Iwanowice nr 14/2014
z dnia 12 czerwca 2014 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty netto 30 000 euro.

Gmina Iwanowice

Siedziba: 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99

NIP 682-16-34-453, Regon 351555832

e-mail: sekretariat@iwanowice.pl
Przedmiot i zakres zamówienia:
Dostawa dysku HDD do archiwizacji nagrań min 250 GBwraz z kartą do centrali SLICAN IPL-256
Licencja na firmware v.6.54 do centrali SLICAN IPL-256
Licencja na Recordman serwer (do przechowywania nagranych rozmów na HDD na dowolnym komputerku/serwerze) do centrali SLICAN IPL-256
Licencja na 1 stanowisko do odsłuchu nagranych rozmów Recordman client
Licencja na 6 kanałów do nagrywania Recordman (max 24)
Uruchomienie dysku HDD w centrali Slican, konfiguracja aplikacji RecordMan serwer (archiwizacja nagrań na serwerze) oraz RecordMan client (odsłuch nagrań, zapis w plikach głosowych)

Wymagany termin wykonania zamówienia: do 24 stycznia 2020
Termin płatności: 14 dni od daty otrzymania faktury wraz z protokołem odbioru.
Specyfikacja zamówienia:

Zamawiający informuję, że do ww. zapytania ofertowego dopuszcza 3 odbiorców, na podstawie poniższej specyfikacji:
Gmina Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice przedmiotowy zakres: dysk HDD do archiwizacji nagrań min 250 GBwraz z kartą do centrali SLICAN IPL-256
licencja na firmware v.6.54 do centrali SLICAN IPL-256
licencja na Recordman serwer (do przechowywania nagranych rozmów na HDD na dowolnym komputerku/serwerze) do centrali SLICAN IPL-256
licencja na 1 stanowisko do odsłuchu nagranych rozmów Recordman client
licencja na 6 kanałów do nagrywania Recordman (max 24)
uruchomienie dysku HDD w centrali Slican, konfiguracja aplikacji RecordMan serwer (archiwizacja nagrań na serwerze) oraz RecordMan client (odsłuch nagrań, zapis w plikach głosowych)

Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

cena – waga 100%.
Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 17.01.2020 r. do godz. 14.00

– osobiście – dziennik podawczy Urzędu Gminy (pok. nr 4)

– e-mail: sekretariat@iwanowice.pl
Oferta powinna zawierać opis – „ZAPYTANIE OFERTOWE NA MODERNIZACJĘ CENTRALI TELEFONICZNEJ SLICAN IPL-256”.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty należy składać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do niniejszego postępowania.
Zaoferowana cena powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia:
Informacja o wynikach postępowania zostanie przesłana do wykonawców.
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych,
Niniejsze zapytanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie kształtuje zobowiązania Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek z ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny oraz bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranym Oferentem.
Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną, przy czym oferta z załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu składania ofert oraz do wprowadzania zmian w niniejszym zapytaniu do terminu składania ofert. (Wykonawca zainteresowany zamówieniem zobowiązany jest do śledzenia wszelkich zmian oraz odpowiedzi na pytania pojawiających się na stronie internetowej Zamawiającego).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawy oczywistych omyłek w ofercie, wezwania Wykonawców do wyjaśnień i uzupełnień dokumentów oraz do odrzucenia oferty niezgodnej z niniejszym zapytaniem.
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację usługi. W przypadku uchylenia się od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
Zamawiający informuje, że zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania,
w każdym czasie bez podania przyczyn.
Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zobowiązany jest do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia o konkursie ofert.
Informacja dotycząca danych osobowych (RODO)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Iwanowice, reprezentowana przez Wójta Gminy Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice.
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Iwanowice jest Pani Monika Świątek kontakt: adres e-mail: iodo@iwanowice.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:

? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:

? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

_________________

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki :

1) Formularz ofertowy

2) Projekt umowy

…………………………………………

podpis

OSO.271.1.1.2020 Załącznik nr 1

FORMULARZ OFERTOWY

Dane oferenta:

Nazwa: …………………………………………………………………………………………………………….

Adres: …………………………………………………………………………………………………………….

NIP: …………………………………………………………………………………………………………….

REGON: …………………………………………………………………………………………………………….

Nr tel.: …………………………………………………………………………………………………………….

Nr faxu: …………………………………………………………………………………………………………….

e-mail: ……………………………………………………………………………………………………………..

Oferuję/emy ZAPYTANIE OFERTOWE NA MODERNIZACJĘ CENTRALI TELEFONICZNEJ SLICAN IPL-256. opisanych w ogłoszeniu o konkursie ofert z dnia 13.01.2020 r.

Dysk HDD do archiwizacji nagrań min 250 GBwraz z kartą do centrali Slican IPL-256

Cena netto

……………. ( słownie: …………………………………………………………….. )

VAT

…………… ( słownie: …………………………………………………………….. )

Cena brutto

……………. ( słownie: …………………………………………………………….. )

licencja na firmware v.6.54 do centrali Slican IPL-256

Cena netto

……………. ( słownie: …………………………………………………………….. )

VAT

…………… ( słownie: …………………………………………………………….. )

Cena brutto

……………. ( słownie: …………………………………………………………….. )

licencja na Recordman serwer (do przechowywania nagranych rozmów na HDD na dowolnym komputerku/serwerze) do centrali Slican IPL-256

Cena netto

……………. ( słownie: …………………………………………………………….. )

VAT

…………… ( słownie: …………………………………………………………….. )

Cena brutto

……………. ( słownie: …………………………………………………………….. )

licencja na 1 stanowisko do odsłuchu nagranych rozmów Recordman client

Cena netto

……………. ( słownie: …………………………………………………………….. )

VAT

…………… ( słownie: …………………………………………………………….. )

Cena brutto

……………. ( słownie: …………………………………………………………….. )

licencja na 6 kanałów do nagrywania Recordman (max 24)

Cena netto

……………. ( słownie: …………………………………………………………….. )

VAT

…………… ( słownie: …………………………………………………………….. )

Cena brutto

……………. ( słownie: …………………………………………………………….. )

uruchomienie dysku HDD w centrali Slican, konfiguracja aplikacji RecordMan serwer (archiwizacja nagrań na serwerze) oraz RecordMan client (odsłuch nagrań, zapis w plikach głosowych)

Cena netto

……………. ( słownie: …………………………………………………………….. )

VAT

…………… ( słownie: …………………………………………………………….. )

Cena brutto

……………. ( słownie: …………………………………………………………….. )

Wymagany termin realizacji zamówienia – do 24 stycznia 2020 r.

Ponadto oświadczam/y, że:
Oferta jest ważna 30 dni od daty jej złożenia.
Zapoznałem/liśmy się z warunkami podanymi przez Zamawiającego i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń,
Uzyskałem/liśmy wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.
Akceptuję/emy zapisy projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia
o konkursie ofert i w przypadku, gdy nasza oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązujemy się do zawarcia umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

…………………………………………….. …………………………………………………………………………………

Miejscowość, data Pieczęć i podpis osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy

PROJEKT UMOWY Załącznik nr 2

UMOWA NR ………

Zawarta w dniu ……………… r. w Urzędzie Gminy Iwanowice, 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie pomiędzy:

Gminą Iwanowice z siedzibą 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99, NIP 682-16-34-453, REGON 351555832 reprezentowaną przez Wójta Gminy Roberta Lisowskiego, przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Joanny Domajewskiej zwaną w dalszej części umowy Zamawiającym,

a

…………………………………………………… NIP ……………… REGON …………………. zwanym w dalszej części umowy Wykonawcą.

Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) oraz jest na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Iwanowice nr 14/2014 z dnia 12 czerwca 2014 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty netto 30 000 euro. zawarto umowę o treści następującej:

§1

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja centrali telefonicznej Slican IPL-256 polegającej na dostawie i montażu następujących elementów:
dysk HDD do archiwizacji nagrań min 250 GBwraz z kartą do centrali SLICAN IPL-256
licencja na firmware v.6.54 do centrali SLICAN IPL-256
licencja na Recordman serwer (do przechowywania nagranych rozmów na HDD na dowolnym komputerku/serwerze) do centrali SLICAN IPL-256
licencja na 1 stanowisko do odsłuchu nagranych rozmów Recordman client
licencja na 6 kanałów do nagrywania Recordman (max 24)
uruchomienie dysku HDD w centrali Slican, konfiguracja aplikacji RecordMan serwer (archiwizacja nagrań na serwerze) oraz RecordMan client (odsłuch nagrań, zapis w plikach głosowych)

2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w ogłoszeniu o konkursie ofert
z dnia 13.01.2020 r. (znak sprawy OSO.271.1.1.2020) oraz ofertą wykonawcy.

§ 2

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 24 stycznia 2020.

2. Za dzień realizacji zobowiązań umownych uważa się dzień, w którym został podpisany protokół potwierdzający odbiór przedmiotu zamówienia.

§3
W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar jest niezgodny z parametrami opisanymi w §1 lub jest niekompletny albo posiada ślady zewnętrznego użytkowania, Zamawiający odmówi odbioru, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru bez wad w terminie 7 dni od daty odmowy odbioru przez Zamawiającego.
Prawo własności do towaru przechodzi na Zamawiającego w dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru.

§4
Wykonawca przy wykonywaniu umowy ponosi pełną odpowiedzialność za kompletne, rzetelne i terminowe zrealizowanie zobowiązań umowy.
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć niezbędne dokumenty potwierdzające parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów w tym np.: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności.
Na dostarczony sprzęt udzielana jest gwarancja na okres 24 miesięcy.

§5
Odbiorca może odstąpić od umowy w terminie 10 dni od powzięcia wiadomości
o wystąpieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
W razie powstania sporu związanego z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wyczerpać drogę postępowania reklamacyjnego, kierując swe roszczenia do Zamawiającego.
Zamawiający zobowiązany jest do ustosunkowania się do roszczeń Wykonawcy w ciągu 21 dni od chwili zgłoszenia roszczeń.
Niedopuszczalne jest pod rygorem nieważności wprowadzanie takich zmian
i postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

§6
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie w wysokości:

……………………………………………………………………………….

Z wyszczególnieniem:

……………………………………………………………………………….
Podstawę do wystawienia faktur stanowi protokół odbioru bez zastrzeżeń, podpisany przez strony umowy.
Należność płatna będzie przelewem na konto wykonawcy wskazane na fakturze,
w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury wraz z protokołem odbioru.
Dane do faktury:

Nabywca:

Gmina Iwanowice

NIP 682-16-34-453

ul. Ojcowska 11

32-095 Iwanowice Włościańskie

Płatnik:

Urząd Gminy Iwanowice

ul. Ojcowska 11

32-095 Iwanowice Włościańskie

§7
Wykonawca zapłaci kary umowne: W wysokości 20 % wartości umowy, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.
Za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy i nie dotrzymanie terminu zakończenia
w wysokości0,3 % wartości umowy za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.
Za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie rękojmi lub gwarancji
w wysokości0,3 % wartości umowy za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.

Za zwłokę w zapłacie faktur Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty ustawowych odsetek.
Kary płatne są w terminie14 dni od daty otrzymania przez wykonawcę wezwania do ich zapłaty.
Jeżeli na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania części lub całości przedmiotu umowy powstanie szkoda przewyższająca zastrzeżoną karę umowną, bądź szkoda powstanie z innych przyczyn niż te, dla których zastrzeżono karę, Zamawiającemu przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowań na zasadach ogólnych.

§8

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§9

We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego

§10
Ewentualne spory powstałe na tle wykonania przedmiotu umowy strony rozstrzygać będą polubownie.
W przypadku nie dojścia do porozumienia spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

§11

Klauzula informacyjna a art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Iwanowice, reprezentowana przez Wójta Gminy Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice.

2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Iwanowice jest Pani Monika Świątek kontakt: adres e-mail: iodo@iwanowice.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8) posiada Pani/Pan:

? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9) nie przysługuje Pani/Panu:

? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

§ 12

Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa dla Zamawiającego
i jeden dla Wykonawcy.

Zamawiający Wykonawca

Poprzedni ODBIÓR ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH Z TERENU GMINY IWANOWICE
Godziny Urzędowania:

Pn: 8:00  – 17:00 
Wt – Czw: 8:00  – 16:00 
Pt: 8:00  – 15:00 

 

Media społecznościowe:

Numer konta bankowego:

17 8614 0001 0020 0000 1720 0034

Kontakt

Gmina Iwanowice,
ul. Ojcowska 11,

32-095 Iwanowice Włościańskie

woj. małopolskie, Polska

Adres skrzynki ePUAP

/906q6gbxwt/skrytka

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.

 
Ustawienia ciasteczek
Wyrażam zgodę
Nie wyrażam zgody
Polityka prywatności
Polityka prywatności
Nazwa ciasteczka WŁ/WYŁ

Polityka prywatności 

1. Informacje ogólne.

  1. Operatorem Serwisu  www.iwanowice.pl jest Urząd Gminy Iwanowice, 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie, ul. Ojcowska 11, NIP: 682-16-34-453,
  2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.
    2. Poprzez zapisywanie  w  urządzeniach  końcowych  plików  cookie  (tzw. "ciasteczek").
    3. Poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego CETI s. c. ul. Pilotów 21/1, 31-456 Kraków, NIP: 958 16 07 285.

2. Informacje w formularzach. 

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
  2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP,)
  3. Dane z formularzy nie są udostępniane podmiotom trzecim bez zgody Administratora Danych Osobowych
  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu informacyjnego.

3. Informacja o plikach cookies. 

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Operator hostingowy.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    2. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie – dział Ustawienia – sekcja Prywatność. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu mogą być wykorzystywane również przez współpracujących z Operatorem reklamodawców, partnerów oraz przez zewnętrzne programy instalowane w postaci tzw. wtyczek – np. wtyczki społecznościowe serwisu Facebook.com lub innych.
  9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
  10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
  11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

4. Logi serwera. 

  1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
  2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
    1. czas nadejścia zapytania,
    2. czas wysłania odpowiedzi,
    3. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku, gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    6. informacje o przeglądarce użytkownika,
    7. Informacje o adresie IP.
  3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
  4. Dane powyższe nie są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.
  5. Zebrane logi są przechowywane przez czas określony – 3 miesiące i służą jako materiał pomocniczy wykorzystywany do administrowania serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do Administrowania serwerem.

5. Udostępnienie danych. 

  1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie za zgodą Administratora Danych Osobowych lub osób których te dane dotyczą, jeśli zachodzi podejrzenie przestępstwa.
  2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby lub Administratora Danych Osobowych.
  3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.
 

6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę? 

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy najpopularniejszych przeglądarek internetowych / systemów tę, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
Zapisz ustawienia
Ustawienia ciasteczek